گاو صندوق دیپلمات DBAUM800 OPTION
گاو-صندوق ارزان
دو شنبه 3 مهر 1396برچسب:, :: 11:1 :: نويسنده : محمد حاجیلو

دیپلمات (Diplomat) شرکتی کره ای است که بیش از سه دهه در تولید گاو صندوق تجربه دارد و اکنون نامی معتبر و قابل اعتماد در تولید گاو صندوق شمرده می شود. گاو صندوق مدل DBUAM 800 Option محصولی بسیار زیبا و شیک است که در کنار امنیت و دوام، ظاهری چشم نواز دارد. DBUAM 800 Option دارای دراور است و تفاوت آن با مدل DBUAM 800 Basic در همین است. صفحه قفل یا رمزگذاری این گاو صندوق به صورت لمسی (Touch) کار می کند و به سیستم تشخیص اثر انگشت نیز مجهز است (TFL). این سیستم قفل گذاری بر روی گاو صندوق بسیار کار آمد است و به دلیل یگانگی اثر انگشت از امنیت بسیاری برخوردار است. ضمن آنکه می توان زمان کمتری را صرف وارد کردن رمز و باز کردن گاو صندوق کرد.

ظاهر گاو صندوق دیپلمات از طرح چوب الهام گرفته است و باعث می شود کاربرد تزیینی هم داشته باشد و در چیدمان دفتر اداره یا شرکت یا حتی خانه نقش بازی کند. این گاو صندوق پیشرفته 84 لیتر گنجایش دارد و می تواند تامین کننده نیاز دفتری اداری باشد. DBUAM 800 Option گاو صندوقی نسوز محسوب می شود و توان مقاومتش در برابر آتش 90 است که با مقیاس دقیقه محسوب می شود. 135 کیلوگرم وزن این گاو صندوق است. یک طبقه و دو کشو یا طاقچه ساختار درونی گاو صندوق DBUAM 800 Option است. اندازه خارجی این حافظ اسناد، 824×520×548 میلیمتر و اندازه داخلی یا فضای قابل استفاده اش 676×380×330 میلیمتر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گاو-صندوق ارزان و آدرس xn-----btdca9bqiw5ktbhpe25m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: